divendres, 6 de maig del 2011

VISITING A ESPECIAL AIRPORT

  1.  Estaba parlan amb el janitor i amb fa preguntes
  2. desprès em diu que m´he d'anar el despatx del docotor 
  3. quant vaig arribar el despatx desprès amb diu que continue 
  4. quant estan parlan estan parlan de vampirs 
  5. la enfermera i el docort estan palan amb unes noies per donar-les un medicament per convertir-les en vampirs, desprès va saber que la seva germana estaba aqui.
  6. amb va trucarel doctor amb va dir que m'he danar a la tenda d'esports per comprar una llança per agafar les claus.
  7. Quan vaig arribar a la tenda no tenia diners per comprar la llança i tornant a sortir per cambiar el chec per diners i vaig anar el banc i baig cambiar el chec.
  8. desprès vaig tornar el despatx del doctor per agafar les claus desprès amb va trucar el junitor amb va dir quant agafes les claus he d'anar a comprar el bestit blanc del doctor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada